Dick naafs

Door de bril van Dick (Juli 2017)

Groei in krimpbranche “Hoe krijgen we schoolverlatende jongeren weer aan het werk? Dat wordt de verloren generatie!“, kopte een dagblad anderhalf jaar geleden. En kijk nu eens....

Lichte groei 

Hetzelfde fenomeen speelde zich 20 jaar geleden ook af. Ook toen werden schoolverlaters kansloos geacht op de arbeidsmarkt. Het viel gelukkig mee. We zien dat de tijd veel goedmaakt. Nee, niet alles. Van een groeiende markt voor print en drukwerk kunnen we niet spreken - en die trend zal zich voortzetten. Toch zien we opvallend genoeg juist in deze krimpbranche weer een opleving. Ik heb daar meerdere verklaringen voor.

Print en online

Die opleving hebben wij te danken aan de toenemende orders voor mailingen in zowel bulk als in kleine oplagen selectieve mail. Verder zien we dat onze klanten zelf weer zo druk zijn dat ze blij zijn dat wij hen werk uit handen nemen. 

Tot slot richten wij ons met succes op de combinatie met online marketing. Onze jonge marketing specialisten werken bijvoorbeeld Facebook campagnes uit. Ook voor jouw onderneming! Die campagnes leveren meetbare resultaten op in de vorm van keiharde leads of opdrachten. De combinatie van print en online zal je steeds vaker zien. Ik geloof er heilig in.

Dick Naafs, directeur BakkerBaarn


Partner voor online marketing? Bel 06 533 994 14 of mail Dick.

 

Dick Naafs
Dick Naafs
Directeur sinds 1986
035 - 548 09 09